As Twitchy reported earlier Tuesday, the editor of the WikiLeaks Twitter account was wagering “a million dollars and its editor’s head” that former Trump campaign manager Paul Manafort had never met Julian Assange at the Ecuadorian embassy in London, despite reporting by the Guardian.

WikiLeaks has kept up the pressure all day, and now it looks like the Guardian has softened some of the language in its report. Using a site called newssniffer.co.uk, WikiLeaks tracked some stealth-edits to the Guardian’s story.

That screenshot’s probably tough to see, but for one, the Guardian added “sources say” to its headline about Manafort holding secret talks with Assange. It also changed, “It is unclear why Manafort wanted to see Assange” to “would have wanted to see Assange,” and changed “the last meeting” to “the last apparent meeting.”

They’re little changes, but the fact that the Guardian made them at all suggests the paper might not be as certain of its reporting as it was earlier.

All we know for sure right now is that WikiLeaks threw down the challenge and the Guardian blinked.


Related: