Uh-oh … sounds like The New York Times’ day is about to get even worse:

As Twitchy told you, last night, The Washington Free Beacon reported that the NYT’s Neediest Cases Fund received a $100,000 from the Clinton Family foundation in 2008 — the same year the paper endorsed Hillary for president. Instead of responding to the Free Beacon’s request for information, the Times ran to Politico.

Biiiiiiiiiig mistake. Because it turns out the Free Beacon wasn’t finished with them yet:

More from the Free Beacon’s Alana Goodman:

The New York Times is clamming up about the specific date Bill and Hillary Clinton contributed $100,000 to the paper’s charity group in 2008, but denies the donation played a role in its coverage and endorsement of Clinton in the Democratic primaries that year.

Something smells a little rotten, no?

Ah, but don’t worry, NYT. The Clintons are getting pummeled right along with you:

Holy. Moly.

The CFF contributed $10,000 to the now-defunct Association for Community Organizations for Reform Now (ACORN) in 2007. ACORN, a government-subsidized group that conducted voter registration drives and advocated for increased funding for social programs, often came under fire from conservatives and watchdog groups. The organization lost its federal funding and shut down in 2010, after undercover videos by James O’Keefe appeared to show ACORN employees encouraging illegal activities.

Clinton spoke at the ACORN 2007 forum, along with other Democratic presidential candidates John Edwards and Dennis Kucinich. ACORN also launched a heavily funded registration effort in 2008, which was marred by allegations of voter fraud.

Well, to be fair:

Heh.

***

Related:

They did it again! ‘It’s outrageous’: Busted by Free Beacon, NYT runs to Politico